سامانه ثبت هوشمند معاملات ملکی برای جلوگیری از کلاهبرداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 204
نویسنده : omid

مطابق با گزارش تراز، مصوبه انجام شده در سال 87 که از سوی هیات دولت و اتحادیه مشاوران املاک صادر گردید، کلیه مشاوران املاک را مکلف نمود تا همه معاملات و نقل و انتقالات ملکی را در سامانه ثبت هوشمند معاملات مسکن بگنجانند و به ثبت برسانند. ثبت معاملات ملک باعث جلوگیری از ایجاد کلاهبرداری در بازار مسکن گردید.

دولت از طریق تعداد معاملات ملکی ثبت شده و همچنین نوع معاملات مسکن و خرید و فروش املاک صورت گرفته، به راحتی می تواند آمار بازار مسکن را داشته باشد. صدور کد رهگیری ملک و مهر دیجیتال، از الزامات موجود در معاملات شده است.

افراد می توانند با وارد کردن پلاک ثبتی از سند ملک اطمینان حاصل کنند و حتی طرفین معامله ملکی می توانند از طریق این کد رهگیری با شعرداری در ارتباط باشند و از اینکه ملک مسکونی یا هر نوع ملک مورد معامله و خریداری شده، در طرح هایی مانند مترو واقع شده است یا خیر، اطمینان حاصل نمایند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com